iklan nuffnang

aie & ain

Daisypath Anniversary tickers

my lil' Aydan

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, February 8, 2011

DIY hantaran

Olla ladies~~

as mention at previous post , mak nak DIY my hantaran...so pagi2 hari jumaat sya ngan adik pergi market beli bunga2 smua...then start ptg jumaat mak n k.ina(cousin) deco my hantaran...



my mum tgh ikat span basah+aluminum foil dkt bekas

see the span basah + dragon fruit + perfume set b4 decoration



my cousin, k.ina, the decorator for the fresh flower...see at the back, that man ready to deco my mini pelamin...

my mum yg dgn gigih melayan kehendak her lovely daughter...hehehehe










now, im presenting my hantaran...taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa




























his clarks's shoe...kena cover daun kat depan tu nak elak nampak kasut dia yg pjg..hehehe

al-Quran...harap kami dapat khatam bersama-sama....amin...


sejadah cinta...hehehe


long pant + kemeja from polo house...



ferero rocher yg meriah....


sireh junjung....me likey...hehehe



set wallet + belt from alain delon...lama ok pilih time kat sogo....



dragon fruit ;))))))))))



set perfume from ralph lauren + casio's watch (sorry lupa nak rotate gmbr) sila rotate lappy anda....hehehehe




telur puyuh covered by cakar ayam.....given by my aunt...




both dulangs ni sudden pagi2 sabtu my cousin dtg bawak, so i letak dalam bekas semerit my brother...nsb kat rumah mmg ada.....so agak terkeluar tema la...huhuhu bt sya x ksh pn, sya suruh my cousin letak tepi2 je time susun.....


susun kat tepi pelamin....hehehehehe
p/s: kami hantaran sekali je, dh naik time bertunang...nnt time kahwin dh x pyh nk fkr lagi...hehehe

1 comment: